28 juni 2012

OUT & ABOUT


Har ni noterat det faktum att allt har en tendens att komma samtidigt, att när bollen väl har börjat rulla så stoppar man den inte speciellt lätt? Så som jobbresa, konserter, midsommarfest, möten i all evinnerlighet och akuta eldar att släcka på jobbet. Och såklart har inget av allt det här någon som helst respekt för att man samtidigt försöker driva en inredningsblogg. Således var den lyckan kort som jag kände i eftermiddags, när jag kunde resa hem tidigare från jobbet och tänkte att jag skulle få fotografera lite nytt att visa er. Knappt hade jag kommit innanför dörren förrän jag fick vända igen. Dem där akuta eldarna slocknade tyvärr inte utan mig som brandman.
Ja, ja. Kanske får jag fotografera och fixa lite hemma i helgen...
Tills dess får ni hålla tillgodo med bilder tagna med mobilen, från hotellet jag bodde på på senaste jobbresan. Det finns ju inget ont som inte har något gott med sig...

16 kommentarer:

Elna sa...

Ojdå vilket häftigt hotell. Lycka till med bränderna.

Kram
Elna

CreandoPhoto sa...

Får man bo så när man släcker eldar, då blir jag gärna brandman :) Superfint! Var är det nånstans?

Kramar

Marits Hverdagsgleder sa...

lekkert hotelrom ja, veldig inspirerende :) Stilig "drivved-vegg"

Hege Morris sa...

For et supert sted! NICE!
Ha en fin kveld! klem hege

Johanna sa...

Otrevligare ställe kan man lugnt bo på;) Vad fantastiskt fint!

Visst är det alltid så!?! Allt händer alltid samtidigt!

Hoppas du får en lugn kväll i alla fall:)

Kram Johanna

Tina sa...

Vissa saker har alltid en tendens att falla in samtidigt!
Läcker form på lampan!

kram

Pink lady sa...

Flott hotellrom!
Håper du får en fin og kanskje litt rolig helg :)

Klem

Livet på Vestergård sa...

Vilken härlig vägg!

Anna sa...

Fullt ös medvetslös har det varit här senaste tiden med! Allt på en gång liksom ;)

Vilket urläckert hotell! Väggen var ju to die for!

Kramen!

Unknown sa...

Otroligt fint, häftigt! Vart ligger detta hotell, måste tipsa mamma och pappa känner jag, de skulle älskart!
Hoppas du får det lite lugnare snart..

/Catta

Vardaxlyx sa...

Hej hopp mina underbar bloggvän!
Vill springa in och ge dig en stor @----> och önska dig en kanon fin fredag och helg!!
<3 <3 <3

Johanna Stålros sa...

Så snyggt!!! Förstår att du blev inspirerad;) Önskar dig en skön lördag. Kram

Casa of Mia sa...

Så snyggt!! kram

Gardenhouse sa...

Hotellet kunde ju inte brandman en klaga på iallafall ;)
Snyggt!
Lycka till med släcknings arbetet,
Kram Sussi

Lifestyle By Lena sa...

Wow vilket underbart hotell!!

Kram

Anonym sa...

Hotell helt i min stil!! Har sina fördelar att vara "brandman" :-).
När du släckt färdigt bränderna så har du en utmaning inne hos mig, om du vill förstås!
Kram Susanne